Sunday, January 15, 2012

STRESS BUAT SOALAN ADDMATH :'(

hey , anda sekalian , ape kabak ? sehat ?
hurm , hari khamis mase tuwh cikgu aku ade bagi soalan admath untok di buat di rumah
8 soalan beb ! susah kot semua soalan , tuwh , jenuh aku nak  buat ,
dah lew isnin kene hantar beb ! fulamak memang x ar !



HARI KHAMIS MALAM
niat memang nak try ar soalan , tuwh , tapi bile aku nak try je aku x paham ,
asal nak try jew x faham , tapi bile dah dpt buat tgok jawapan kat blkang salah pulak ,
sabar jew weh , hurm sampai aku dah give up malam tuwh teros tdow !!

HARI JUMAAT MALAM
hari nie pulak tengah koba-koba nak buat weh , tapi tgh nak buat ea tetibe pulak malas ,
terus letak pen , kemas , letak buku admath dalam beg , then aku tg0k tb ! nak tau sbb ape ?
adek aku tg0k tb best-best , aku plk sorang-sorang duduk at meja belajar tuwh alone , mane aci beb !
kene ade teman ! takut meyh sorang-sorang ! hahaha

HARI SABTU MALAM
baru nak starts buat tapi ayah cakap , siap cepat kita pegi makan kejap , hahah
best kan , huh  soalan addmath x selesai-selesai lagi , bengang jew dengan kaw admath , huh
mengeluh jew aku dri tadi , lalalalalla



HARI AHAD PETANG
yeah , akhirnye aku dapt pon selesaikan soalan tuwh , betape seronok nye , even aku baru  dapat buat separoh , aku bangga sbb aku buat sendiri kan ! salah atau tak itu belakng cite  , ahahaha ,
berjam-jam aku dudok taw kat kerusi , macam-macam buku aku bukak , hhaah , pdal buku teks addmath jew , muahahha , yeah,
alhamdulillah , heheh , penat lelah aku menelaah buku admath akhirnye berjaye jugak !


oke lah bye, ade 4 soalan lagi aku x jawab , otw nak pegi jawap , heheh
ibu aku pon dah bising nie , heheh ! bye , assalamualaikum semua !


LOVE YOU <3


No comments:

Post a Comment