Friday, January 13, 2012

SEKOLAH , SCHOOL , :O

Penat Kan Muke Aku :O

Assalamualikum semua warga belog , heheh ,
ape kaba ? mesti sehat-sehat jew semua kan !
hee~ lama dah tak update belog aku nie , muahahah
rase rindu , plak , hurm

oke , tahun 2012 nie sgt memenatkan sbb , eem
banyak glew kot homework cikgu aku bgi , nak rehat kan diri pon x bole ,

cikgu , saye tau lah saye nie budak SPM tapi jgn lah sampai menimbun sgt bgi homework tuwh ,
dengan koku lagi , penat tau cikgu sayang , cube prihatin sikit kat pelajar-pelajar kan ?
dapat pahala ape cikgu , heheh , gurau jew cikgu ku , muahahhaha , love you

hurm , first sch mase tuwh ,
lepas dah siap pakai baju sekolah , tudung , beg  semua kan , then aku tengok cermin ,
then , aku ckp , 'EA , BTOL KEW AKU BUDAK FORM 5 KAT SCH , SENIOR LGI TUWH '
aku rase macam x caye jew tau , dah lah aku nie pendek , heheh ,
tapi tak lah pendek sangat kan , kira tinggi lah jugak kan , heheh , muahahahah

kbai , love you , sayang PARENTS AKU , SUPERMAN AKU , BFF AKU DLL :Dmuahahhaaha

No comments:

Post a Comment