Thursday, December 29, 2011

RINDU KAWAN-KAWAN AKU :D

heyy , assalamualikum ,
0ke hari nieh aku nak cakap yg aku rindu kat kawan-kawan aku , iaitu , jeng jeng jeng , hee~
nama die , 0ke jap ,
 1. miera ayob  2. syafinaz hamid 3. aqidah 4. fatin  5 .aleen 6. wan c0mel 7. azira :D
 rindu nak st0ry-st0ry dengan miera ayob  , rindu nak tg0k muke inas , rindu nak tg0k kida mrah bdk-2 klas ,  rindu nak tg0k fatin dgan aleena menyanyi kat blkang kels , dan rindu nak tg0k qida n zira marah-marah   haah , rindu sesgt , hahaah :D
  yeah , kbai , miss u all :D
kat bawah nieh semua gamba kawan-kawan aku , tapi semua gamba itu mesti ade terselit skali gamb0 aku , hihihi,

                                   

                                             
                                                 
                                                     


                                  

No comments:

Post a Comment