Saturday, March 24, 2012

? ? ? B I L A ? ? ?


assalamualaikum korang , heyy , lama dah aku tak update blog nie !? malas kot , lagipon busy gilew memanjang dengan homework cikgu bagi tusyen lagi kan , penat siot !! :D

hurm , aku tak tau sampai bile aku nak macam nie !! x bole terima yang die bukan milik aku lagi , dan sampai bile aku ingat kat die even die bukan milik aku lagi ! bile ??? aku pon tak tau !
dan bile lah aku akan dapat orang yang betol-betol mencintai dan menyayangi aku ! bile ?
aku cemburu dengan orang yang ade couple , sweet sangat ! aku pernah rase tu semua hanye sekejap jew ! sekejap yang terlalu singkat , aku rasa sunyi sangat tanpa si die yang paling aku sayang , hidup kosong tanpa kaw , dulu masa mula-mula aku kenal kaw , kaw terlalu baek dan always care pasal aku , selalu call aku , selalu text aku , tapi sekarang aku dah dah tak rase semua tuwh lagi weh , sumpah aku rindu nak rasa semua tuwh ,next , aku rindu nak dengar suara kaw yang selalu buat aku gembira !!
but sekarang semua tu dah tak dew dah untuk aku ! hanya tinggal kenangan !! mungkin kaw yang first dan yang last untuk aku ! always love you  M Z S



 aku harap aku akan dapat kebahagian tu nanti , insyallah , mugkin allah tak bagi sekrang dan die akan bagi pada waktu yang lain kan , amin ,


kbye , :D

No comments:

Post a Comment