Saturday, January 28, 2012

♫ M E N Y A N Y I U N T U K D I E ♫

Hey , hari nie nak citer pasal aku dengan die weh ! heheh

korang bole bayang tak suara aku macam mane , muahahah :D


semalam aku , die suruh aku cal die jap weh , :D
then aku pon call lah kan sbb kedit pon tengah byk kan , weee
then aku suruh die nyanyi kan untuk aku kan , lagu ape-ape jew yg die tau !
tapi die kate ngan aku yg die tau nak nyanyi lagu ape ! then aku suruh lah die nyanyi lagu
carta hati- najwa latiff tuwh , die kate x tau jugak , then die suruh aku nyanyi ckit pastu die sambong
aku pon ape lagi nyanyi lah sikit , hahah
aku dah nyanyi punyer lah bynk die still kate tak tau jugak ,
then die suruh aku nyanyi plk , aku pon nyanyi lah even aku segan hahah
nak tau aku nyanyi lagu ape . ehem lagu   ♫  KIMIA - MELDA AHMAD  ♫
then mcm-mcm lagu aku nyanyi tapi ckit-ckit ,
si gemok aku nyanyi kan lagu ♫   HEPY BIRTHDAY  ♫ ,
siot btol lah kan , birthday aku lmbt kot lagi , muahahaha , pape pon trimas kerana nyanyi kan untuk aku even hnye lagu hepy birthday weh , love you weh
yg paling aku terharu sekali die ckap suara aku sedap weh , hahah
kbai , kang aku perasan plk kang
★ credit to  muhamad ***** ★

No comments:

Post a Comment